Email: office@eyesee.ro

Livrare GRATUITA pentru comenzile peste 249 Ron!

Raspuns Intrebari Frecvente

Am selectat cele mai frecvente intrebari adresate de clienti si acestea sunt raspunsurile noastre

Intrebari si raspunsuri comune, legate de achizitionarea unui produs de pe site-ul nostru

Comenzi, Retur & Transport

Dacă comanda este finalizată, pentru modificarea datelor de facturare este necesară stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Însă, refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile și numai pentru acele facturi ce depășesc valoarea de 500 RON. Dacă vrei să soliciți o refacturare, contacteaza-ne telefonic sau pe email pentru mai multe detalii.

Completezi acest formular și în maxim 48 de ore lucrătoare un curier va veni la tine și va ridica produsul defect.

Contactează-ne fie prin intermediul numerelor de telefon disponibile pe site, fie prin e-mail. În funcție de categoria din care face parte produsul respectiv, îți vom indica soluția cea mai potrivită.

Spre deosebire de metodele tradiționale de a achiziționa un produs, atunci când comanzi online beneficiezi de o serie de avantaje importante:

  • Poți înregistra comanda la orice oră dorești, acestea fiind preluate în ordinea înregistrării lor;
  • Produsul ales de tine este rezervat în mod automat odată cu înregistrarea comenzii, atâta timp cât acestea au statusul ”În Stoc”;
  • Poți verifica traseul comenzii de la înregistrare și până la livrare din confortul propriei case și de oriunde ești, din contul tău EyeSee;

Pentru produsele achizitionate de pe site-ul nostru, vei primi un e-mail cu data estimativă de livrare imediat ce comanda ta este predată curierului. În același timp, poți urmări oricând statusul comenzii tale din propriul cont EyeSee, la secțiunea Istoric Comenzi.

Un produs este eligibil pentru retur daca se găsește în aceeași stare în care a fost livrat. Acesta nu trebuie să prezinte zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, ambalaj incomplet sau orice alte modificări.

Banii se returnează în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre noi. Suma poate fii returnata in contul tau de client de pe site-ul nostru, ce ii poti utiliza la achizitionari ulterioare sau transfer in contul indicat de tine.

Accesează rubrica ”Garanțiile mele” imediat ce te autentifici în cont și selectează produsul pentru care dorești garanția respectivă. Apasă pe butonul ”Descarcă” și salvează documentul. Dacă nu există un certificat de garanție în această secțiune și nu ai găsit unul nici în colet, te invităm să semnalezi acest aspect completând formularul de reclamații și sesizări în maxim 48 de ore de la primirea coletului.

Poți descărca factura din contul tău de client din secțiunea Istoric comenzi și facturi din cont. Selectează comanda, descarcă factura și salveaz-o/printeaz-o. Mai mult, în momentul în care comanda ta este predată curierului, vei primi un e-mail cu detaliile de livrare – aici vei putea descărca și factura respectivă.

Mai întâi, verifică dacă produsul respectiv este eligibil pentru retur. Apoi, completează formularul de returnare de pe site în cel puțin a 30-a zi calendaristică de la data primirii produsului. Este important de știu că produsul trebuie să se afle în aceeași stare în care a fost livrat și în ambalajul original.

Bineînțeles. Banii primiți în urma unui retur pot fi folosiți pentru achitarea oricărui alt produs, condiția fiind ca tu să înregistrezi comanda telefonic. Dacă înregistrezi comanda online fara sa ne contactezi in prealabil, soldul nu se va aplica automat.

Dacă produsul este în perioada de garanție, îl poți trimite gratuit în service prin serviciul nostru. După completarea formularului de garanție, produsul va fi preluat gratuit de la tine și trimis în service-ul autorizat.

Comenzile active pot fi modificate sau anulate doar telefonic.

Dacă ai constatat la primirea coletului că lipsesc anumite elemente din colet, te rugăm să ne contactezi în maxim 48 de ore de la primirea acestuia prin modalitățile de contact prezente pe site. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Dacă ai sesizat că produsul comandat prezintă defecte vizibile (este lovit, zgăriat, rupt, ciobit, spart, etc) îți recomandăm să refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, nu folosi produsul și adu-ne la cunoștință situația în maxim 48 de ore de la livrare prin modalitățile de contact prezente pe site. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Dacă ai pierdut certificatul de garanție și observi că nu există unul în contul tău de client, te rugăm să  ne contactezi prin modalitățile de contact prezente pe site.

Livrare Gratuita

Pentru comenzile peste 249 Ron

Retur Produse

30 de zile pentru schimbare produs

Garantia Calitatii

Certificate de calitate de la parteneri

Plati Securizate 100%

PayPal / MasterCard / Visa